Translate

zondag 27 mei 2012

BLOG

Beste lezers, 



Een blog is een zeer nieuw fenomeen, het is een soort digitale krant die meerdere malen wordt aangepast door de auteur. Soms meerdere keren per dag, soms 1 maal per maand. Een auteur wordt ook wel eens 'blogger' genoemd. 

Dit nieuwe fenomeen is momenteel zeer hip en kent verschillende gedaantes. Sommigen schrijven over fashion en beauty, anderen over willekeurige hobby's en nog anderen delen hun diepste ervaringen over hun o-zo interessante leven aan onbekende lezers. Maar waarom doen ze dat?

Bloggers weten nooit welk publiek hun blog precies leest. Hoe bepalen ze dan wat ze zullen neerschrijven? Althans, denken ze hier wel over na? Bij een blog gaat het voornamelijk om tekst, vaak worden deze aangevuld met foto's of filmpjes. Je kan ook steeds feedback op een bepaald artikel verkrijgen door reacties van lezers. 

Wel, beste lezers welke blog lees jij het liefst? En - indien je zelf over een  blog beschikt - heb je één bepaald thema? Laat het me weten, ik ben alvast zeer benieuwd! Wie weet helpt het me bij de opstart van deze blog.




Liefs, 
J.





1 opmerking:

  1. ik heb zelf ook net een blog en vindt het ook lastig om te bedenken waar ik over zal schrijven. Mijn blog gaat vooral over beauty,koken,boeken films en dingen die k leuk vind. Dat is denk ik het belangrijkste schrijven over de dingen die jij leuk vindt.

    BeantwoordenVerwijderen