Translate

zaterdag 2 juni 2012

Beauty - Lifestyle - Fashion - Koken - Reizen - ...

Beste lezers,


Hoewel ik er nog niet helemaal uit ben welke thema's deze blog zal bevatten, laat ik jullie kennismaken met de gedachten die momenteel door mijn hoofd spelen.
Gebaseerd op mijn interesses, spendeer ik behoorlijk wat tijd op het internet op zoek naar de laatste acties, koopjes of heuse kortingen. 

Dit kan gaan om vele diverse en uiteenlopende zaken. Ik denk bijvoorbeeld aan beauty, lifestyle, fashion, koken, reizen en fotografie. Maar natuurlijk zullen er nog vele andere zaken zijn waar ik op dit moment niet kan opkomen, maar die na een tijd wel duidelijk zullen worden. Doorheen deze blog zullen jullie ook mezelf beter leren kennen.

Momenteel pluis ik zo vaak en zo veel mogelijk het internet, folders en andere zaken uit op zoek naar lekkere gemakkelijke gerechten, reizen, beauty, fashion enzovoort. En dit op een zo goedkoop mogelijke manier, rekening houdende met prijs-kwaliteit natuurlijk. Omdat ik andere personen uit mijn omgeving vaak hierover inlicht zal ik mijn doelgroep via deze blog verruimen. Hopelijk voor iedereen wat wils ... 



Liefs,
J.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten