Translate

zondag 7 oktober 2012

Catrice Lash Plus

Yesh Yesh Yesh Catrice heeft een hele tijd geleden een serum op de markt gebracht om je wimpers optimaal te verzorgen. Serum voor wimpers? Ik droomde ervan maar wist niet dat het bestond. Eigenlijk klonk het best logisch. Je verzorgt je haar met serum, maar je wimpers niet? Alhoewel de meeste meiden dit dagelijks met een dikke vette laag mascara besmeren. Ok, veel belovend instrumentje dus, dat serum.

Op de verpakking las ik niet alleen dat dit serum je wimpers verzorgd, maar het zou er ook voor zorgen dat je 25% langere wimpers krijgt. Klinkt goed?! Natuurlijk wou ik het proberen en nam ik het een aantal maanden geleden hup hup mee in mijn mandje van het Kruidvat. Nu enkele maanden later zit ik opgescheept met een bedrogen gevoel. Catrice, mijn o-zo-goede merk, brengt zoiets raars op de markt. Ok, misschien hebben jullie er wel goede ervaringen mee, maar please laat het me dan weten. 

Eerst en vooral vind ik de verpakking er vrij professioneel uit zien. Ook de prijs was 'professioneler'. De precieze prijs weet ik niet meer, maar het was wel minstens 5 euro, wat ik behoorlijk veel vond voor een merk zoals Catrice. Dan .. .. op de verpakking stond bijna niks, of je moet vijfcentimeterdikke brilglazen hebben om wel iets te zien op de ultrakleine lettertjes. 

Ik kon eruit opmaken dat het serum was voor de wimpers, maar wanneer moest je het aanbrengen én hoe? Ik wist het niet, ik kon er niet aan uit en eerlijk gezegd weet ik het nog steeds niet. Met het borsteltje wreef ik het letterlijk over mijn wimpers. Maar zou dat echt de techniek zijn? Ok, anders proberen dacht ik en ik wreef wimper per wimper in met het borsteltje. Ook niet ideaal, tenzij je niet anders te doen hebt dan een hele dag wimpertjes met serum in te smeren. Ok, laatste optie: ik smeerde het er van ver op en probeerde het wat te verspreiden met mijn vingers. 

Nu, mocht het serum nog een goede werking hebben was ik mijn hele geklungel met het borsteltje vergeten. Maar ach, wat dacht je, raar product écht heel raar. Ik voelde niks aan mijn wimpers, ze voelde niet beter aan, ze waren ook niet droger van het product. Ik voelde eigenlijk gewoon helemaal niks. Mascara opsmeren ging het geheel misschien veranderen bleef ik hopen. Maar neen hoor ook dat hielp niks. Ze waren helemaal niet langer, zachter of meer verzorgd. 

Mijn laatste hoop was dat ik het verkeerd gebruikt had. Misschien moest ik het niet 's avonds op mijn wimpers doen, maar 's morgens. Ik dacht nochtans dat het 's nachts goed zijn werking had kunnen doen maar misschien inderdaad zou het 's morgens net voor de mascara beter gaan. Ook dit probeerde ik en ik moet zeggen dat was de beste optie tot nu toe. Met veel geklungel kreeg ik het spul iet of wat op mijn wimpers. Het was moeilijk om de mascara hierover aan te brengen, want het 'gleed' eraf en bleef er niet aan 'plakken'. Toch leken ze op deze manier iets langer. Maar neen, het product heeft me niet overtuigd, helemaal niet zelf. Het was een goede laatste zet, maar jammer genoeg ... mislukt.


Heeft iemand van jullie ervaring met dit spul? Laat het me aub weten!

Liefs, 
J.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten