Translate

vrijdag 5 oktober 2012

Streepjes streepjes en nog eens streepjes

Стереотипы
Mode, je draait je hoofd en het is al veranderd. Er komen de hele tijd nieuwe trends bij, het blijft maar komen én gaan. Deze winter duikt er een trend op met streepjes. Overal streepjes, hip hoi: of toch niet? Hieronder vind je een aantal foto's van bekende ontwerpers die hun modellen tentoon stellen op de catwalk gekleed in echte 'strepencollecties'. Hot or not? Oordeel zelf!



Miu Miu a/w 2012
Miu Miu

Rag en Bone

Kenzo

Moschino

Burberry

Carven


Neen dank u, zeg ik braaf tegen de streepjes. Deze mode mag gerust aan mij voorbij gaan. Ook al ziet het er op de catwalk soms wel nog gaaf uit, zoals bijvoorbeeld bij Kenzo, toch heeft deze modetrend iets wat niet mooi oogt (naar mijn gevoel althans). Niet dat ik tegen streepjes ben, maar om er een echte wintertrend van te maken? Ik snap ook helemaal het gevoel niet met de winter trouwens. Winter doet me denken aan lieflijke bloemetjes in allerlei mooie gezellige 'bostinten' of patronen met vossen, uilen en blaadjes. Oh en ook aan mooie breiwerken, wollen truien en ouderwetse prints. Ach, huphup ik ben al benieuwd naar de volgende modesnufjes.

Liefs,
J.

Ohja, wat vinden jullie van de gestreepte streepjes? Mag deze trend zo snel mogelijk wegrennen zoals de zebra?









Geen opmerkingen:

Een reactie posten