Translate

vrijdag 5 april 2013

Schwarzkopf Gliss Kur - Shea cashmere shampoo

Stralend en glanzend haar willen we allemaal. Hoewel er vele verscheidene producten bestaan die dit beloven, ben ik nog steeds op zoek naar dé ideale shampoo. De shampoo die hieronder aan bod komt, voldoet zeker en vast aan mijn verwachtingen. Het is een zeer smeuïge, glanzende substantie die doet wat hij beloofd te doen.



Hoewel deze shampoo zeker en vast niet nieuw is, heb ik hem enigszins 'herontdekt'. Vroeger heb ik hem weleens gebruikt, maar het is vooral de laatste tijd dat ik er terug op verliefd geworden ben. De geur van deze shampoo is zo heerlijk bloemig en de substantie is tussen een gewone shampoo en een conditioner. Ideaal om in de lentesfeer te komen! 

Nadat ik deze gebruikt heb, vraagt mijn haar zelfs geen conditioner meer. Het geeft mijn haren een erg intensieve verzorging. Kijk op de foto hieronder voor de heerlijke glans en kleur van de shampoo.


Gliss Kur Shampoo Shea Cashmere bestrijdt droog haar dat er dof en futloos uitziet. Bij dit haartype produceren de talgklieren te weinig talg en daarnaast kan de haarstructuur ook nog beschadigd zijn door invloeden van buitenaf. Ik zou deze shampoo dus niet aanraden bij vet haar, aangezien het op deze manier misschien wel sneller vet kan worden. Voor droog, beschadigd haar én normaal haar is hij zeker en vast geschikt.


Hebben jullie deze weleens gebruikt? 

Liefs,
J.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten