Translate

vrijdag 2 augustus 2013

Favoriete muziek van het moment

(4) Luanna Ferreira | via Facebook

In deze blogpost behandel ik mijn favoriete nummers van het moment. Elke maand zal ik vanaf nu mijn top 5 maken qua muziek. Ik heb niet bepaald één specifiek genre waar ik steevast naar luister. Zoals je gedurende deze blogposts zal merken, hou ik van verschillende uiteenlopende genres. Benieuwd naar de top 5 van deze maand? Luister dan snel verder!


5
Major Lazer - Bubble Butt

Misschien een (zeer) raar clipje van Major Lazer, toch vind ik het tof om mee te zingen. Vooral het refrein dan ;-). " Bubble butt, bubble bubble bubble butt, ... ".


4
Stromae - Formidable

Een Frans liedje in de reeks, namelijk 'Formidable' van Stromae. Het gaat over een man die single is sinds een dag. Hij beschrijft hoe geweldig ('formidable') zijn relatie was en hoe rampzalig hij zichzelf gedroeg. Jammerlijk verhaal, maar een heerlijk deuntje!


3
Daft Punk - Get Lucky

Dit is voor mij een echte zomerse song. Luchtig en funky! De tekst gaat over (zoals de titel al zegt) het hebben van geluk 'deze nacht'. Niet echt een liedje om over na te denken :-).


2

Elisa Tovati - Il nous faut ft. Tom Dice


Weer een Frans nummer. Heel mooi, rustig liefdesliedje. 


1
Ozark Henry - I'm your sacrifice

Heel erg goed en emotioneel liedje. Ook het clipje vind ik echt heel erg origineel bedacht. Heerlijk om naar te kijken en even weg te zijn van de wereld!


Voila, mijn 5 liedjes van het moment. Wat zijn jullie lievelingsliedjes van het moment?

Liefs, 
J.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten