Translate

dinsdag 12 juni 2012

FASHION THINGS #2 - Armbanden



Accessoires. I like! Ik hou van sieraden of andere zaken die je outfit 'af' maken. Maar deze zomer is er vooral een echte armbanden-trend. Of ze nu zilver, goud, groot of klein zijn. Armbanden zijn een échte eyecatcher. Ik vind zelf zowel kleine, fijne vriendschaps-armbandjes hip, als grote stevige gekleurde houten armbanden. Lees verder om een aantal voorbeelden van grote ontwerpers te zien (altijd leuk om naar plaatjes te kijken!).

Kenzo

Vivienne Westwood

Topshop Unique

Jean Paul Gaultier

Fendi

Naast deze mooie ontwerpen, zijn ook vriendschapsarmbandjes helemaal in. We zien ze overal! Eerlijk is eerlijk: deze vrolijke, zomerse armbandjes geven je outfit net iets vrolijks. Een mix van metaal en kleurrijk textiel, maar deze lichtgewicht armbandjes zijn een must-have voor dit seizoen.

Deze trend is al eeuwenoud en bedacht door de indianen in Zuid-Amerika. Volgens de traditie moet je een armband om de pols van een vriend of vriendin knopen wanneer deze succes, aandacht of iets anders nodig heeft. Dit zou dan geluk brengen. De armband mag je zelf niet afdoen, maar pas als het helemaal afgedragen en kapot is zal de armband vanzelf van je pols vallen. Op dat moment zal de wens in vervulling gaan.

Vriendschapsarmbandjes_Overmode

Ik vind dat deze armbandjes opeens een zeer leuke betekenis krijgen. Maar dit is niet de enige reden dat iedereen opeens deze armbandjes draagt. Het is een hele nieuwe trend en helemaal hot. We zien het ook bij volgende bekende personen:

Heidi Klum

Lauren Conrad

Ouh ik vind deze laatste armbandjes helemaal geweldig en zal ze dus uitvoerig én in alle kleuren dragen deze zomer. Wat vinden jullie ervan? Helemaal hot of helemaal not? 

Liefs, 
J.



4 opmerkingen:

  1. De polshorloges van Vivienne Westwood vind ik een prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hip die armbandjes, vooral die van Heidi Klum vind ik er leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste zijn niet zo mijn stijl, maar die laatste is zo leuk! :D
    x Elize

    BeantwoordenVerwijderen