Translate

zondag 8 juli 2012

Schoenentrend zomer 2012

Sandalen gespot! Deze zomer zijn sandalen dé trend. Luchtige, open exemplaren ten top. Gemakkelijk en mooi? Kijk zelf én oordeel!


Acne s/s 2012
Acne

Valentino


Issa London

Chanel

Fendi

Japer Conran

D&G

Valentino

Leuk is het wel, al die luchtige exemplaren. Maar 'schoenen' kan je ze nu niet bepaald noemen. Lang mee stappen denk ik dat je er nu ook niet bepaald mee kunt. De sandaaltjes van D&G vind ik absoluut dé mooiste. Heel zomers, al die muntjes op je voet! Volgens mij maken ze ook een lekker geluid.

Hoog, hoger hoogst. Naast deze 'lage, platte' sandaaltjes, is ook het tegenovergestelde helemaal in deze zomer: namelijk plateaus. Kijk én leer, want het is een hele kunst om op deze schoenen zomaar eventjes door de winkelstraat te lopen. 

Mulberry s/s 2012
Mulberry

A.F. Vandevorst

Jonathan Saunders

Dries Van Noten

Burberry Prorsum

Vivienne Westwood

Tracy Reese

DKNY


Durven jullie deze schoenen aan? Het is echt helemaal niks voor mij! Veel te hoog én bovendien vind ik ze zelfs helemaal niet mooi. Laat staan gemakkelijk... Ik draag héél graag botjes. Ook in de zomer, onder een kleedje vind ik dit echt fantastisch. Het liefst van al stoere, hippe cowboylaarzen. Je hoort het al, deze modetrends hebben me helemaal niet te pakken. Wat vinden jullie ervan? En welke schoenentrend volgen jullie deze zomer?

Liefs, én jullie horen snel weer iets van me!
Jolien




2 opmerkingen:

  1. Hmmm... Ik vind die sandaaltjes van Valentino ook wel nie mis... Ze zijn simpel maar hebben wel karakter :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ik op die hoge sandalen gewoon omval :)

    BeantwoordenVerwijderen